23 Oct 2011

Rigga

Today I tried to take a good picture of the view from the bus to Ikea.

Yes, I went to Ikea today!

I think I need a camera. Taking pictures with my mobile phone is not the optimal way to take pictures. I've actually been thinking of getting a good camera for a while now and have started saving some money.

Anyway, I ended up buying swedish food (of course!), and this:

I am sharing one exactly like this with Michelle now, but next week I am moving to another room in our flat, and I want one in my new room as well. I love keeping my clothes on these things, it looks so much better than a wardrobe!

3 comments:

  1. I've got one too now! :D Love 'em

    ReplyDelete
  2. Oh! Jag vill också till IKEA!
    Och jag vill också skaffa mig en bra kamera! Men mobilkameran kan faktiskt få bra bilder ibland. Xperia har sina stunder. :)

    ReplyDelete
  3. Awesome! :) Ja, experia funkar ibland, men det gäller att man har rätt ljus från början och att man står på ett bra avstånd, för zoom det har den inte :P jag tror jag ska köpa en systemkamera. Ingen superdyr, men ändå något dyrare än en vanlig digitalkamera

    ReplyDelete